VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ

1. Zboží zakoupené v kamenné prodejně

Zboží zakoupené v naší kamenné prodejně můžete vyměnit za jiné do 14-ti dnů. Zboží musí být v původním stavu, tzn. nepoužité s visačkou a dokladem o koupi

2. Zboží zakoupené přes e-shop

Před odesláním zásilky s vráceným zbožím nás na tuto skutečnost upozorněte písemně poštou nebo e-mailem a zároveň definujte konkrétní výčet vráceného zboží dle objednávky (alespoň název zboží) a způsob finančního vypořádání. Upozorňujeme Vás, že nebudeme přijímat neohlášené zásilky. Zboží prosím odešlete tak, jak Vám bylo doručeno, tedy dopravcem GLS na adresu provozovny spolu s vyplněným formuláře, kde by mělo být uvedeno alespoň jméno a příjmení kupujícího, číslo objednávky, označení zboží a číslo účtu pro vrácení peněz.

V případě, že zboží bylo objednáno přes e-shop, ale bylo zaplaceno osobně na naší kamenné prodejně prostřednictvím platební karty, je potřeba se osobně dostavit na naší kamennou prodejnu spolu se zbožím a platební kartou, aby Vám mohly být peníze prostřenictvím platebního terminálu vráceny.

Formulář pro vrácení zboží naleznete ZDE.

3.Reklamace zboží

Vadné zboží můžete do 24 měsíců od zakoupení reklamovat.  Nejprve nás prosím o reklamaci informujte. Reklamované zboží přineste osobně na naší kamennou prodejnu nebo může být po domluvě zasláno poštou. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy od Vás obdržíme reklamované zboží. Pokud to bude možné, tak rozhodneme o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti dnů ode dne uplanění reklamace. 

Formulář pro reklamaci zboží naleznete ZDE.

Potrobnější informace naleznete v našich obchodních podmínkách ZDE.