Časté otázky

Kdy budu mít zboží doma?

  • Výdejna: Seifertova 1840/8, Praha 3 - Žižkov, 130 00

  • GLS přepravní služba
  • Objednávky odesíláme do 2.dne. 1 maximálně 2 dny cestuje. Za 2-3 dny je u vašich dveří.

Jak zjistím, kdy přesně balíček přijde?

Jednoduše – ihned po dokončení objednávky vám pošleme potvrzující e-mail.

Až balíček dorazí na naší kamennou prodejnu nebo jej předáme zásilkové službě, dostanete od nás e-mail ještě jeden. Ať víte, jak dlouho se můžete těšit.

Jak se ke mně zboží dostane?

  • Objednávku si buď  zdarma vyzvedněte na naší kamenné prodejně, kde si ji taky rovnou vyzkoušíte a co vám nebude, nám tam jednoduše necháte.

  • Anebo využijte služeb GLS klidně na dobírku. 

Pohyb svého balíčku sledujte na stránkách zásilkové služby tady.

 Kontakt GLS pro odesílatele a příjemce: +420 567 771 111

 

Můžu si objednávku vyzvednout osobně?

Jasně! Těšíme se na vás v naší výdejně na adrese - Seifertova 1840/8, 13000 Praha3. 

Neplaťte žádné poštovné, vše si vyzkoušejte a odneste si jen to, co vám opravdu padne!


Co když si objednám něco, co mi nebude?

Pokud si objednáte zboží na našem e-shopu máte celých 14 dní na vrácení bez udání důvodu. 

Chci doručené kousky vrátit. Jak?

Spolu s objednávkou vám přijde předplacený štítek „zpětná zásilka”. Ten nalepíte na balíček, se kterým dojdete na poštu. Díky tomu nebudete platit poštovné k nám. Nezapomeňte prosím do balíčku přihodit vyplněný vratkový formulář, který najdete na druhé straně výdejní faktury.

Pokud nám vracíte najednou vše, co jste v balíčku dostali, a štítek „zpětná zásilka” se někam zatoulal, poštovné směrem k nám vám proplatíme.
Nebo se za námi přijďte podívat na jednu z našich Výdejen a vraťte nechtěné kousky tam.

Co když vracím jen část?

V případě, že něco z objednávky vracíte poprvé, využijte předplacený štítek „zpětná zásilka“. 

Co když vracím víckrát z jedné objednávky?

Pro 1. vrácení z objednávky využijte předplacený štítek "zpětná zásilka", který najdete v balíčku. V případě, že zakoupené zboží vracíte jako více balíčků, tak Vám bohužel nemůžeme proplatit poštovné za další balíčky. 

Co když nechtěné kousky přinesu rovnou na výdejnu?

Ano, a rádi vás uvidíme, i když přijdete něco vrátit.

Vrátil/a jsem, kdy mi vrátíte peníze?

Jakmile se nám balíček vrátí, posíláme informační e-mail a pak i peníze. Ty máte na svém bankovním účtu zpátky nejpozději do 10 pracovních dní od přijetí kousků na našem skladě. A hurá okouknout 

!