Časté otázky

Kdy budu mít zboží doma?

  • Pokud si zvolíte osobní odběr  na naší kamenné prodejně v ulici Seifertova 1840/8, Praha 3 - Žižkov, 130 00, tak můžete mít zboží doma ještě tentýž den, nejpozději však následující pracovní den.  

  • V případě doručování balíčku prostřednictvím přepravní služby GLS odesíláme objednávky do druhého dne. Poté 1-2 dny balíček cestuje. Za 2-3 dny je u Vašich dveří.

Jak se ke mně zboží dostane?

  • Objednávku si buď  zdarma vyzvedněte na naší kamenné prodejně, kde si ji taky rovnou vyzkoušíte a co vám nebude, nám tam jednoduše necháte.

  • Anebo využijte služeb GLS. 

Pohyb svého balíčku sledujte na stránkách zásilkové služby tady.

 Kontakt GLS pro odesílatele a příjemce: +420 567 771 111

 

Můžu si objednávku vyzvednout osobně?

Jasně! Těšíme se na vás v naší výdejně na adrese - Seifertova 1840/8, 13000 Praha3. 

Neplaťte žádné poštovné, vše si vyzkoušejte a odneste si jen to, co vám opravdu padne!


Co když si objednám něco, co mi nebude?

Pokud si objednáte zboží na našem e-shopu, tak máte celých 14 dní na vrácení bez udání důvodu. 

Chci doručené kousky vrátit. Jak?

Nejprve nás telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu (do 14-ti dnů od doručení zboží) informujte, že chcete zboží vrátit. Poté vyplňte tento formulář  a přiložte ho do balíčku se zbožím, které chcete vrátit. 

Zboží zašlete na doporučeně na naši kamennou prodejnu: Seifertova 1840/8, 130 00 Praha 3

Co když nechtěné kousky přinesu rovnou na prodejnu?

Ano, můžete přijít vrátit kousky osobně na naší kamennou prodejnu a rádi vás uvidíme, i když přijdete něco vrátit.

Vrátil/a jsem zboží, kdy mi vrátíte peníze?

Jakmile se nám balíček vrátí, posíláme informační e-mail a pak i peníze. Ty máte na svém bankovním účtu zpátky nejpozději do 14-ti pracovních dní od přijetí vráceného zboží.